فارسی ساز شیرپوینت

فارسی ساز شیرپوینت فا با بومی‌سازی و ترجمه محیط شیرپوینت، امکان استفاده از زبان فارسی و تقویم هجری شمسی را برای کاربران فراهم کرده است.

بومی‌سازی محیط شیرپوینت با فارسی ساز شیرپوینت‌‌فا

با فارسی‌ ساز شیرپوینت می‌توانید از تقویم شمسی در بخش‌های مختلف شیرپوینت مانند برنامه‌های آفیس، کتابخانه مستندات، وب‌پارت‌ها و در مدل‌های هوش تجاری استفاده کنید. تمام اجزای شیرپوینت در فارسی ساز به صورت روان و واضح به زبان فارسی ترجمه شده است. علاوه بر این، کلمات انگلیسی و اصطلاحات خاص نیز در موارد حساس مانند محیط‌های مدیریت سرور، در کنار ترجمه فارسی ذکر شده است تا از سردرگمی کاربر جلوگیری شود و خطایابی نیز تسهیل گردد.

 

خدمات

با فارسی ساز شیرپوینت فا چه خدماتی دریافت می‌کنید؟

نصب محصول به صورت رایگان و ریموت توسط کارشناسان انجام می‌گیرد
در صورت بروز هر گونه مشکل کارشناسان موارد را به صورت ریموت و رایگان برطرف خواهند نمود

در صورت نیاز به قابلیت‌های جدید امکان توسعه محصول نیز وجود دارد

کلیه راهنماها و مستندات آموزشی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

قابلیت‌های فارسی‌ساز

فارسی ساز شیرپوینت چه قابلیتهایی دارد؟

قابلیت‌های فارسی‌ساز توضیح
نمایش تقویم شمسی و میلادی می‌توانید علاوه بر تقویم میلادی در بخش‌های مختلف شیرپوینت از تقویم شمسی نیز استفاده کنید.
نمایش کلمات انگلیسی
ترجمه فارسی بخش‌های مختلف با نمایش اصطلاحات انگلیسی مهم جهت کاهش سردرگمی و تسهیل کار.
سازگار با به‌روزرسانی‌های جدید امکان استفاده از فارسی ساز بدون بروز تداخل در صورت مهاجرت به شیرپوینت بالاتر.
عدم تداخل با فرم‌ساز و فرآيندساز هماهنگ با برنامه‌های فرم‌ساز BPC و فرآیندساز نینتکس بدون بروز هیچ تداخلی.
نمای مدرن دارای ظاهر ساده و کاربری آسان بدون پیچیدگی
سفارشی‌شده با توجه به نیاز سازمان‌ها این محصول مطابق نیازهای واقعی کاربران طراحی شده است و گروه شیرپوینت‌پای از نظرات شما در راستای ارتقای فارسی‌ساز استفاده می‌کند.

تقویم فارسی برای شیرپوینت

امکان استفاده از تقویم هجری شمسی در بخش‌های مختلف فارسی ساز شیرپوینت

با فارسی ساز شیرپوینت می‌توانید از تقویم هجری شمسی در بخش‌‌های مختلف شیرپوینت استفاده کنید. برای مثال می‌توان در مدل‌های هوش تجاری (BI)، در SharePoint Designer، در  Data View Web Part، در کتابخانه‌ی مستندات و در کلیه‌ی برنامه‌های آفیس مانند Outlook, Excel, Access, Word, PowerPoint, InfoPath از تقویم هجری شمسی استفاده کرد.

تقویم فارسی شیرپوینت
شیرپوینت فارسی باکیفیت

ترجمه فارسی با نمایش اصطلاحات انگلیسی مهم

ترجمه فارسی محیط شیرپوینت با نمایش کلمات انگلیسی در موارد خاص

تمام بخش‌های شیرپوینت، در فارسی ساز به فارسی روان ترجمه شده است. علاوه بر این، در موارد خاص در راستای تسهیل خطایابی و استفاده آسان، کلمات انگلیسی نیز در کنار ترجمه فارسی به کاربران نمایش داده شده است. برای مثال در محیط‌های مدیریت سرور، کلمات انگلیسی در کنار ترجمه فارسی آن‌ها قرار داده شده تا از سردرگمی کاربر جلوگیری شود.

ارائه یک محیط بومی‌سازی شده کارآمد و باکیفیت از شیرپوینت

امکان استفاده آسان از SharePoint فارسی با تکیه بر سرعت و کیفیت بالای آن

بسته فارسی‌ساز شیرپوینت توسط مهندسین و متخصصین شیرپوینت طراحی و بومی‌سازی شده است و از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار است. فارسی ‌ساز شیرپوینت ساقه به خوبی و بدون هیچ مشکلی روی محیط شیرپوینت اجرا می‌شود. می‌توانید به راحتی از این ابزار کاربردی استفاده نمایید و با استفاده از امکانات و قابلیت‌های آن نیازهای خود را برطرف کنید.

نمای مدرن شیرپوینت
به روزرسانی شیرپوینت فارسی

هماهنگ با نسخه‌های جدید شیرپوینت

سازگار با به‌روزرسانی‌های جدید شیرپوینت

یکی از مشکلات رایج کاربران، از کار افتادن فارسی ساز بعد از آپدیت شیرپوینت است. در فارسی ساز شیرپوینت ساقه این مشکل وجود ندارد و فارسی ساز با به‌روزرسانی‌ها و آپدیت‌های جدید شیرپوینت هماهنگ و سازگار است. بر همین اساس با مهاجرت به شیرپوینت بالاتر، همچنان می‌توانید از فارسی ساز SharePoint استفاده کنید و نیازی به نصب مجدد نخواهد بود.

سازگار با سایر نرم‌افزارهای مورد استفاده در شیرپوینت

عدم تداخل با فرآیندساز و فرم‌ساز

تداخل فارسی ساز SharePoint با سایر نرم‌افزارها مانند فرآیند ساز نینتکس و فرم‌ساز پاورفرم در بسیاری از موارد شایع است. این مشکل به هیچ عنوان در شیرپوینت بومی‌سازی‌شده شیرپوینت‌فا وجود ندارد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. بسته فارسی ساز شیرپوینت به خوبی با نرم‌افزارهای فرم‌ساز و فرآیندساز هماهنگ می‌شود و با این برنامه‌ها تداخل ندارد.

شیرپوینت فارسی و نینتکس
درباره گروه ساقه

گروه ساقه از سال 1394 تا کنون به طور تخصصی با کمک کارشناسان مجرب و با استفاده از دانش روز، خدمات و محصولات متنوعی را در بستر شیرپوینت ارائه می‌کند. شیر‌پوینت از سوی مایکروسافت به زبان انگلیسی طراحی و ارائه شده است؛ مهندسین گروه ساقه این محصول کاربردی مایکروسافت را به زبان فارسی بومی‌سازی کرده‌اند. با دریافت فارسی ساز شیرپوینت ساقه، می‌توانید از پشتیبانی رایگان متخصصین حرفه‌ای ما به مدت یک سال بهره‌مند شوید.